Your browser does not support JavaScript!
تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی با قیمت ارزان و پشتیبانی فنی مهندسی مطلوب را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی با قیمت ارزان و پشتیبانی فنی مهندسی مطلوب را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا یارمحمدی صبح دوشنبه در جلسه مجمع انجمن انبوه سازان مسکن گلستان اظهارکرد: با سرمایه‌گذاری گسترده ریالی و ارزی بزرگترین واحد تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی شمال کشور در شهرک صنعتی کردکوی راه اندازی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان افزود: در حال حاضر ۵۰ نیروی متخصص و نیمه متخصص در این واحد تولیدی مشغول به کار بوده و با همکاری بانک مهر ایران درصدد توسعه این صنعت هستیم.

وی ادامه داد: دوام و بقای رنگ، کاهش هزینه تمام شده، عایق بندی مطلوب و رعایت اصول محیط زیستی در تولید و بازیافت از جمله مزایای تولیدات شرکت درسا با نام تجاری میترال هستند.

یارمحمدی افزود: با هدف حمایت از انبوه‌سازان گلستان در نظر داریم تمامی محصولات تولید شده را به صورت تضمین پنج ساله رایگان به فروش برسانیم و همه بهای محصولات تا خرداد سال جاری بر مبنای قیمت اسفند ماه ۱۴۰۰ محاسبه و به فروش می رسد.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان گفت: تمام تلاش شرکت بر این موضوع استوار است که علاوه بر تحصیل گواهی کیفیت از سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات مسکن کشور بتوانیم گواهی نامه های بین المللی را هم تحصیل کنیم.

لطفا رای خود را به این مطلب ثبت کنید
لطفا نظر خود را درباره این محصول بنویسید